OpsterLanders opent dit weekend het meldpunt over gemeentelijke dienstverlening

Het gaat soms met pieken en dalen. Het aantal binnenkomende klachten over de slechte dienstverlening door de gemeente Opsterland. Vorig jaar begon de piek in januari en eindigde in mei. Ons idee van een meldpunt op internet hebben wij toen aangehouden. Dit jaar is het aantal klachten aanzienlijk hoger dan vorig jaar. De klachten variëren: geen of slechte communicatie, lang aan het lijntje worden gehouden, behandeld worden als een lastpak, te veel en/of ingewikkeld papierwerk, enzovoorts.

Vandaar dat OpsterLanders heeft besloten om dit weekend een meldpunt op deze website te openen om ook de ‘verborgen’ klachten te inventariseren. Naast dat het om negatieve ervaringen gaat met de gemeente Opsterland, wil OpsterLanders ook een indruk krijgen van de goede voorbeelden. Het meldpunt is bedoeld voor alle burgers in Opsterland, in tegenstelling tot het meldpunt van de VVD die alleen van toepassing is voor ondernemers. Het meldpunt zal geopend zijn t/m 30 april. De conclusies en aanbevelingen zullen wij aanbieden aan B&W Opsterland. Niemand zal met naam worden genoemd: het gaat ons hoofdzakelijk om de strekking (en de oplossing) van het probleem!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: